Soluţia noastră de centrală în Cloud aduce un plus de eficienţă şi productivitate afacerii tale!

Predictibilitate

Costuri reduse, fără investiţii iniţiale

Flexibilitate

Modificări simple în funcţie de dezvoltarea afacerii

Productivitate

Implementare uşoara fără instalare de echipamente

Mentenantaţă

Serviciul este administrat în totalitate de DOTRO

Beneficii:


Investitie initiala ZERO

- echipamentele necesare sunt oferite pe baza unui abonament lunar

Costuri lunare predictibile

- abonament lunar in functie de numarul de utilizatori

Scalabilitate instantanee

- se pot adauga oricand noi utilizatori

Functii avansate

- transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, etc

Caracteristici:


Call-forwarding

- redirectionarea apelurilor pe un alt numar de telefon fix sau mobil

Voicemail

- clientii iti pot lasa un mesaj atunci cand nimeni din firma nu este disponibil

Music-on-hold

- clientii nu vor primi ton de ocupat, ci vor intra intr-o coada de asteptare cu o muzica pe fundal

IVR

- cu ajutorul unui singur numar de contact, clientii vor putea alege departamentul pe care doresc sa-l contacteze

Inregistrare apeluri

- poti opta pentru inregistrarea apelurilor primite sau efectuate

Transferare apeluri

- un apel la care deja s-a raspuns poate fi transferat catre un numar interior sau catre un numar exterior de fix sau mobil

Program de lucru

- se poate seta un anumit mesaj atunci cand se primesc apeluri in afara programului de lucru

Apeluri nepreluate

- primesti e-mail cu toate apelurile nepreluate

CallCenter

- functii avansate: definire agenti, ascultare apeluri, cozi de asteptare, service level, etc.

Rapoarte si statistici

- status utilizatori, numar de apeluri primite/efectuate

Solutia se poate customiza in functie de proiectul in care se integreaza.





Hai sĂ stĂm de vorbĂ

Completează datele tale pentru a fi contactat de un consultant: