Ce Înseamnă suport IT?

Suport-ul IT este o componentă importantă a externalizării IT, ce constă în oferirea de ajutor angajaţilor la problemele hardware şi software, ce pot apărea pe parcursul utilizării echipamentelor IT.


Îţi punem la dispoziţie un departament de ServiceDesk, format dintr-o echipă de peste 30 de specialişti, care preiau foarte rapid orice solicitare din partea angajaţilor, venită prin:



E-mail


Telefon


Ticketing

Pentru fiecare solicitare este deschis un ticket, cu o încadrare şi o prioritate în funcţie de specificul problemei şi a normelor ITIL. Ulterior deschiderii ticket-ului se intervine asupra echipamentului respectiv de la distanţă sau de la sediul clientului.




Suport IT - Intervenţii de la distanţă, 24/24



Reprezintă o primă etapă în rezolvarea sesizărilor. Un tehnician se conectează pe staţia de lucru, folosind o conexiune securizată, pentru a vizualiza problema şi a încerca rezolvarea ei.

Prin această metodă se pot rezolva peste 80% dintre sesizări, timpul de intervenţie fiind unul foarte scurt, sub 5 minute. Numărul de intervenţii este nelimitat.






Suport IT - Intervenţii la sediul clientului



În cazul unei solicitări ce nu poate fi rezolvată de la distanţă, un tehnician se va deplasa imediat la sediul companiei pentru diagnosticarea şi rezolvarea problemei.

Timpul de intervenţie este garantat conform SLA-ului contractual, iar numărul de intervenţii este nelimitat.




Servicii suport IT:


Administrare staţii de lucru

Este extrem de important ca atunci când un angajat se loveşte de o problemă pe staţia de lucru să poată contacta un personal autorizat care să-i ofere rapid o soluţie.

Departamentul nostru de ServiceDesk poate fi contactat oricând, telefonic sau prin e-mail şi va interveni prompt pentru soluţionarea oricărei probleme.


Acordăm suport pentru:

  • staţii de lucru (desktop sau laptop) cu Windows, MAC OS sau Linux
  • dispozitive mobile cu Windows, iOS sau Android
  • servere Windows sau Linux
  • soluţii de tipărire, scanare sau fax
  • reţele locale, conectivitate la internet
  • servicii de e-mail şi găzduire web


Administrare servere şi reţelistică

Oferim suportul în administrarea serverelor şi a reţelei de date cu tehnicieni certificaţi, pregătiţi oricând să facă faţă oricărei provocări. Îţi oferim soluţii complexe de implementare şi migrare a serviciilor IT, pentru a beneficia de o performanţă maximă şi o funcţionare continuă a sistemelor IT.


Serviciile includ:
  • Administrare şi configurare Server Windows
  • Administrare şi configurare Server Linux
  • Administrare servicii de tipul: AD, DNS, DHCP, FTP, VPN, Firewall, etc
  • Administrare şi configurare servere baze de date
  • Administrare şi configurare servere de fişiere cu drepturi pentru fiecare utilizator


Administrarea Securităţii IT

Securitatea IT este un subiect extrem de important pentru orice companie, indiferent de mărimea ei. Prin auditarea sistemului informatic, specialiştii nostri vor propune şi vor implementa cele mai eficente soluţii de securitate, dimensionate business-ului tău.

Prin adoptarea acestor soluţii vom preveni riscurile unor atacuri informatice, cu impact negativ asupra afacerii tale, protejarea dispozitivelor şi a datelor companiei fiind o prioritate.


Aceste soluţii includ:
  • Sistem Antivirus şi Firewall
  • Sistem de back-up a datelor critice
  • Sistem de disaster-recovery (DR)
  • Controlul documentelor
  • Politici de securitate conform ISO:27001


Află mai multe şi despre: